Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το content marketing

Από τη στιγμή που το διαδίκτυο και τα social media παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, οι εταιρίες αναζητούν νέους αποτελεσματικούς τρόπους να επικοινωνήσουν τα μηνύματά τους στην αγορά και να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες. Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες γνωστοποίησης, προώθησης και εδραίωσης των εταιριών στο διαδίκτυο είναι το content marketing ή αλλιώς…

Read More →

Πώς να κάνετε digital marketing χωρίς κόστος

Πώς να κάνετε digital marketing χωρίς κόστος

Ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν γίνεται! Τουλάχιστον όχι με τα αποτελέσματα που θεωρείτε ότι θα έπρεπε να έχετε. Εκτός αν διαθέτετε τον χρόνο, τη γνώση και την αισθητική που χρειάζεται για να δημιουργήσετε την εικόνα του brand σας στο ψηφιακό περιβάλλον, κατά έναν τρόπο που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού και θα κερδίσει την εμπιστοσύνη…

Read More →

Τα brands που εμπνέουν εμπιστοσύνη κερδίζουν. Τι πρέπει να κάνει το μάρκετινγκ;

Τα brands που εμπνέουν εμπιστοσύνη κερδίζουν. Τι πρέπει να κάνει το μάρκετινγκ;

Οι ισορρoπίες στην αγορά έχουν αλλάξει και η δύναμη βρίσκεται στα χέρια των πελατών καθώς τα σχόλια από στόμα σε στόμα είναι αυτά που διαμορφώνουν τις τάσεις της αγοράς. Οι πελάτες δημιουργούν μικρές ομάδες, ανταλλάσσουν σκέψεις και εμπειρίες, δημιουργούν από μόνοι τους προϊόντα και “επιβάλλουν” σε μικρές και μεγάλες εταιρίες να κάνουν διορθωτικές κινήσεις και…

Read More →

Digital marketing tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Digital marketing, ένας όρος που αναφέρεται συχνά τα τελευταία χρόνια και συγχέεται από πολλούς ως προς τι πραγματικά είναι ή και κατά πόσο μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Και όχι άδικα, καθώς είναι γεγονός ότι το ψηφιακό περιβάλλον μονοπωλεί το ενδιαφέρoν του αγοραστικού κοινού, έχοντας μετατραπεί στο πιο ισχυρό πεδίο παρουσίας, γνωστοποίησης και…

Read More →

Οι 5 παράγοντες επιτυχίας στο social media marketing

Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media) από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας τους μέχρι και σήμερα, δύο δεκαετίες αργότερα, αποτελούν ένα παγκόσμιο φαινόμενο που βρίσκεται σε διαδικασία συνεχούς εξέλιξης και ανάπτυξης. Δισεκατομμύρια χρήστες καθημερινά αφιερώνουν σημαντικό μέρος του χρόνου τους και περιηγούνται στα κοινωνικά μέσα, με τις επιχειρήσεις από την πλευρά τους να χτίζουν το…

Read More →

Brand Strategy και customer experience οι προτεραιότητες των εταιριών

Αναμφισβήτητα τα digital marketing, social media, seo, sem, content marketing και τα νέα εργαλεία της τεχνολογίας μονοπωλούν τις συζητήσεις μικρών και μεγάλων εταιριών. Υπάρχει ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον για τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες θα καταφέρουν να τοποθετηθούν στο ψηφιακό περιβάλλον που κερδίζει ολοένα και περισσότερους ανθρώπους όλων των ηλικιών. Καθόλου άδικο διότι το…

Read More →

Στην Ristart η ανάθεση του rebranding & web design της εταιρίας Παπαποστόλου

Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρία διάθεσης και τεχνικής υποστήριξης ιατρικού εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας Παπαποστόλου με στόχο τον εκσυγχρονισμό του προφίλ της ανέθεσε στην Ristart τον δημιουργικό επανασχεδιασμό της εταιρικής της ταυτότητας αλλά και την παρουσίαση της στο διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα η Ristart ανέλαβε την μελέτη, σχεδιασμό και υλοποίηση της νέας εταιρικής ταυτότητας καθώς και τον σχεδιασμό τόσο…

Read More →

Οδηγός για να χτίσετε μια πανίσχυρη στρατηγική στο digital marketing

Το ψηφιακό περιβάλλον έχει μετατραπεί στο πιο ισχυρό πεδίο παρουσίας, γνωστοποίησης και ανάπτυξης των εταιριών. Το κοινό έχει μεταφέρει το ενδιαφέρον του στο διαδίκτυο όπου επικοινωνεί, αναζητεί, αξιολογεί, αγοράζει ή απορρίπτει προϊόντα και υπηρεσίες. Συνεπώς η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ έχει γίνει απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε στα τμήματα μάρκετινγκ των εταιριών. Για τον λόγο αυτό δημιουργήσαμε…

Read More →

Social Media Marketing: Το «κακό» περιεχόμενο κοστίζει χρόνο και χρήμα

Social Media Marketing: Το «κακό» περιεχόμενο κοστίζει χρόνο και χρήμα

Χαμένος χρόνος, σπατάλη πόρων και αρνητικό feedback από το κοινό είναι το αποτέλεσμα κάθε επικοινωνιακής καμπάνιας που υλοποιείται σήμερα σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media), η οποία επενδύει στο «χαμηλής ποιότητας» περιεχόμενο, όπως μηνύματα δίχως στόχευση και οπτικοακουστικό υλικό κακής αισθητικής. Τη διαπίστωση αυτή κάνει μια ανάλυση που πραγματοποίησε πρόσφατα η εταιρία Social Bakers σε…

Read More →

Content is still the KING! Οι τάσεις του 2017

Μια νέα χρονιά ξεκίνησε γεμάτη ευκαιρίες και δυνατότητες για εταιρίες και brands που έχουν επιλέξει να μεταφέρουν τις επενδύσεις για το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και τα social media. Η παραγωγή περιεχομένου παρουσιάζει αυξητικές τάσεις το τελευταίο εξάμηνο δημιουργώντας μια υπερπληθώρα μηνυμάτων που γεμίζουν το timeline των social media. Από την άλλη πλευρά τα social media…

Read More →

Back to Top