Ένα πανίσχυρο εργαλείο για brand positioning

Ένα πανίσχυρο εργαλείο για brand positioning

Αν υπάρχει ένα στοιχείο που αναφέρω σε κάθε ομιλία μου, σε κάθε συζήτηση με πελάτη ή πρότασή μας σε εταιρία, αυτό είναι το blog. Το blog είναι ένα από τα αγαπημένα μου εργαλεία που συμβάλλουν στη γνωστοποίηση, τοποθέτηση και διαφοροποίηση ενός brand. Είναι το πεδίο όπου ξεκινούν όλες οι προσπάθειες επικοινωνίας των στοιχείων που δομούν…

Read More →

Αξιοποιήστε το Instagram για το brand σας

Ξεκίνησε λίγα χρόνια πριν ως μια mobile εφαρμογή όπου μπορούσαμε να ανεβάσουμε φωτογραφίες και να να προσθέσουμε φίλτρα. Σήμερα το Instagram είναι το πιο hot κοινωνικό δίκτυο που απαριθμεί 1.8 εκατομμύρια Έλληνες από τους οποίους το 52% είναι γυναίκες και το 48% άντρες. Σύμφωνα με τελευταία μελέτη της Forrester Research το engagement ανά χρήστη είναι…

Read More →

Workshop: Τα 3 «C» του Instagram

Μετά το πρώτο workshop που πραγματοποιήσαμε με μεγάλη επιτυχία σε συνεργασία με το Biscotto έρχεται η συνέχεια με ακόμα μεγαλύτερη ανάλυση για τον τρόπο αξιοποίησης του Instagram από μικρές και μεγάλες εταιρίες.  Το Instagram ξεκίνησε ως μια εφαρμογή κοινοποίησης φωτογραφιών στην οποία οι χρήστες μπορούσαν να προσθέσουν διάφορα φίλτρα και να δώσουν ένα ιδιαίτερο στιλ στις φωτογραφίες τους. Σήμερα…

Read More →

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το content marketing

Από τη στιγμή που το διαδίκτυο και τα social media παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, οι εταιρίες αναζητούν νέους αποτελεσματικούς τρόπους να επικοινωνήσουν τα μηνύματά τους στην αγορά και να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες. Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες γνωστοποίησης, προώθησης και εδραίωσης των εταιριών στο διαδίκτυο είναι το content marketing ή αλλιώς…

Read More →

Πώς να κάνετε digital marketing χωρίς κόστος

Πώς να κάνετε digital marketing χωρίς κόστος

Ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν γίνεται! Τουλάχιστον όχι με τα αποτελέσματα που θεωρείτε ότι θα έπρεπε να έχετε. Εκτός αν διαθέτετε τον χρόνο, τη γνώση και την αισθητική που χρειάζεται για να δημιουργήσετε την εικόνα του brand σας στο ψηφιακό περιβάλλον, κατά έναν τρόπο που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού και θα κερδίσει την εμπιστοσύνη…

Read More →

Τα brands που εμπνέουν εμπιστοσύνη κερδίζουν. Τι πρέπει να κάνει το μάρκετινγκ;

Τα brands που εμπνέουν εμπιστοσύνη κερδίζουν. Τι πρέπει να κάνει το μάρκετινγκ;

Οι ισορρoπίες στην αγορά έχουν αλλάξει και η δύναμη βρίσκεται στα χέρια των πελατών καθώς τα σχόλια από στόμα σε στόμα είναι αυτά που διαμορφώνουν τις τάσεις της αγοράς. Οι πελάτες δημιουργούν μικρές ομάδες, ανταλλάσσουν σκέψεις και εμπειρίες, δημιουργούν από μόνοι τους προϊόντα και “επιβάλλουν” σε μικρές και μεγάλες εταιρίες να κάνουν διορθωτικές κινήσεις και…

Read More →

Digital marketing tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Digital marketing, ένας όρος που αναφέρεται συχνά τα τελευταία χρόνια και συγχέεται από πολλούς ως προς τι πραγματικά είναι ή και κατά πόσο μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Και όχι άδικα, καθώς είναι γεγονός ότι το ψηφιακό περιβάλλον μονοπωλεί το ενδιαφέρoν του αγοραστικού κοινού, έχοντας μετατραπεί στο πιο ισχυρό πεδίο παρουσίας, γνωστοποίησης και…

Read More →

Οι 5 παράγοντες επιτυχίας στο social media marketing

Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media) από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας τους μέχρι και σήμερα, δύο δεκαετίες αργότερα, αποτελούν ένα παγκόσμιο φαινόμενο που βρίσκεται σε διαδικασία συνεχούς εξέλιξης και ανάπτυξης. Δισεκατομμύρια χρήστες καθημερινά αφιερώνουν σημαντικό μέρος του χρόνου τους και περιηγούνται στα κοινωνικά μέσα, με τις επιχειρήσεις από την πλευρά τους να χτίζουν το…

Read More →

Brand Strategy και customer experience οι προτεραιότητες των εταιριών

Αναμφισβήτητα τα digital marketing, social media, seo, sem, content marketing και τα νέα εργαλεία της τεχνολογίας μονοπωλούν τις συζητήσεις μικρών και μεγάλων εταιριών. Υπάρχει ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον για τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες θα καταφέρουν να τοποθετηθούν στο ψηφιακό περιβάλλον που κερδίζει ολοένα και περισσότερους ανθρώπους όλων των ηλικιών. Καθόλου άδικο διότι το…

Read More →

Στην Ristart η ανάθεση του rebranding & web design της εταιρίας Παπαποστόλου

Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρία διάθεσης και τεχνικής υποστήριξης ιατρικού εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας Παπαποστόλου με στόχο τον εκσυγχρονισμό του προφίλ της ανέθεσε στην Ristart τον δημιουργικό επανασχεδιασμό της εταιρικής της ταυτότητας αλλά και την παρουσίαση της στο διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα η Ristart ανέλαβε την μελέτη, σχεδιασμό και υλοποίηση της νέας εταιρικής ταυτότητας καθώς και τον σχεδιασμό τόσο…

Read More →

Back to Top