Τα σημαντικότερα σημεία επαφής στο customer journey

Η αγοραστική συμπεριφορά των πελατών αλλάζει μέρα με τη μέρα καθώς ανακαλύπτουν νέους τρόπους για να βελτιώσουν την διαδικασία αναζήτησης και αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών. Στο παρελθόν όλα ήταν εύκολα διότι ο πελάτης έβλεπε το διαφημιστικό μήνυμα και στη συνέχεια έπαιρνε το δρόμο για το κατάστημα. Το ταξίδι του από την γνωστοποίηση μέχρι και την…

Read More →

Τα μυστικά του μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή [έρευνα]

Τι φέρνει αποτελέσματα και έχει απήχηση στο κοινό; Ποια είναι τα μυστικά του αποτελεσματικού μάρκετινγκ στην εποχή του διαδικτύου; Γύρω από αυτά τα καίρια ζητήματα κινήθηκε η παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε το Interactive Advertising Bureau (IAB). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης, οι καλύτερες και πιο επιτυχημένες καμπάνιες σήμερα είναι αυτές που σπάνε τα στεγανά…

Read More →

Οι προσδοκίες των πελατών αλλάζουν, το μάρκετινγκ σας;

Οι προσδοκίες των πελατών αλλάζουν, το μάρκετινγκ σας; 

Σε ένα από τα δεκάδες αποφθέγματά του ο Κάρολος Δαρβίνος ανέφερε ότι “Δεν είναι τα πιο δυνατά είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται και προσαρμόζονται καλύτερα στις αλλαγές”. Συνεπώς αν οι εταιρίες επιθυμούν να ακολουθήσουν την εξελικτική πορεία της κοινωνίας και της τεχνολογίας, οφείλουν να αναθεωρήσουν τον τρόπο που αφουγκράζονται…

Read More →

Αν δεν είσαι online, απλά δεν υπάρχεις!

Μπορεί ο τίτλος να φαίνεται λιγάκι υπερβολικός αλλά πριν μπείτε στη διαδικασία να τον κρίνεται, αναλογιστείτε τον τρόπο που σκέφτεστε στην καθημερινότητά σας. Θέλετε να αγοράσετε ένα νέο προϊόν, μπαίνετε στο διαδίκτυο. Θέλετε να δείτε ποιο κατάστημα σας προσφέρει την καλύτερη τιμή, μπαίνετε στο διαδίκτυο. Θέλετε να επισκεφτείτε μια χώρα και ψάχνετε το κατάλληλο κατάλυμα,…

Read More →

Τι είναι τα Instagram Stories και πως μπορoύν να χρησιμοποιηθούν από τα brands!

“Αν δεν μπορείς να το κάνεις δικό σου, φτιάχνεις ακριβώς το ίδιο”! Αυτή είναι η λογική του Mark Zuckerberg (ο ιδιοκτήτης του Facebook) που μετά τις επανειλημμένες και άκαρπες προσπάθειες να αγοράσει το Snapchat, αποφάσισε να κοπιάρει λειτουργίες του και να τις προσθέσει στο Instagram το οποίο έχει ήδη αγοράσει. Έτσι λοιπόν, στις αρχές του…

Read More →

Πώς να κερδίσετε την προσοχή του κοινού στο διαδίκτυο

Πώς να κερδίσετε την προσοχή του κοινού στο διαδίκτυο

Πώς μπορεί σήμερα μια εταιρία να τραβήξει την προσοχή του κοινού της στο διαδίκτυο και να κερδίσει την εμπιστοσύνη του; Τι ακριβώς θα πρέπει να επικοινωνήσει μέσα από τα μηνύματα και το περιεχόμενο της προκειμένου να διατηρήσει αυτή την επαφή; Είναι ίσως δύο από τα βασικότερα ερωτήματα, στα οποία καλούνται να δώσουν απαντήσεις τα αρμόδια…

Read More →

Πόσο digital είναι η εταιρία σας; Δείτε τα 6 βασικά βήματα!

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι βρισκόμαστε στην καρδιά μιας επανάστασης καθώς το ψηφιακό περιβάλλον μονοπωλεί το ενδιαφέρoν του αγοραστικού κοινού. Social media platforms, internet of things, e-shops, applications, blogs, videos, mobile συσκευές, live streaming, augmented reality είναι η νέα κανονικότητα που εξελίσσεται κάθε μέρα αλλάζοντας συνεχώς το πλαίσιο της αγοράς. Με πολύ απλά λόγια θα…

Read More →

Τι επιλογές έχει μια εταιρία που θέλει να προσεγγίσει online το κοινό της;

Τα τελευταία χρόνια έχουμε εισέλθει σε μία εποχή όπου ο τρόπος επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης ανάμεσα στις επιχειρήσεις και το κοινό έχουν αλλάξει ριζικά. Οι λύσεις που προσφέρει σήμερα το διαδίκτυο και οι τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν πάνω σε αυτό, έχουν αρχίσει να αλλάζουν τα δεδομένα σε ό,τι αφορά τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Οι…

Read More →

Ο ρόλος του digital marketing στο brand positioning

Ο ρόλος του digital marketing στο brand positioning

Τα social media έχουν εξελιχθεί σε ένα ισχυρότατο εργαλείο μάρκετινγκ για μικρές και μεγάλες εταιρίες όπως επίσης και για γνωστές ή άγνωστες προσωπικότητες. Γενικότερα, το διαδίκτυο είναι το πρώτο σύστημα διανομής, προώθησης και επικοινωνίας που μπορεί να βοηθήσει ακόμα και αυτούς που έχουν να επενδύσουν μηδέν χιλιάδες ευρώ. Το γεγονός ότι τα social media συμβάλλουν…

Read More →

Digital Marketing

Οι πρακτικές των κορυφαίων εταιριών στο Digital Marketing

Πρόσφατα η Adobe δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας παγκόσμιας έρευνας που πραγματοποίησε σχετικά με τις ενέργειες εταιριών στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 1.000 ερωτηθέντες, ανέλυσε την απόδοση της βελτιστοποίησης (optimization) και της εξατομίκευσης (personalization) στα διαδικτυακά κανάλια που ακολούθησαν οι marketers. Ανεξάρτητα από τον κλάδο τους το 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η εξατομίκευση…

Read More →

Back to Top