Έρευνα: Σε ποιες κοινωνικές πλατφόρμες βρίσκονται οι Έλληνες

Έρευνα: Σε ποιες κοινωνικές πλατφόρμες βρίσκονται οι Έλληνες

Καθημερινή χρήση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης (social media) κάνει σήμερα η πλειοψηφία των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου, αλληλεπιδρώντας τόσο με φίλους όσο και με επιχειρήσεις στο Facebook, χρησιμοποιώντας το YouTube κυρίως για την ακρόαση ραδιοφώνου, αλλά και παρακολουθώντας και σχολιάζοντας την επικαιρότητα στο Twitter. Αυτά είναι μεταξύ άλλων τα κεντρικά συμπεράσματα μιας πρόσφατης μελέτης που…

Read More →

«Δοκιμάσαμε τα social media αλλά χωρίς αποτέλεσμα»

«Δοκιμάσαμε τα social media αλλά χωρίς αποτέλεσμα»

Η χρήση των social media για την επικοινωνία ενός brand στο διαδίκτυο δεν είναι μια απλή υπόθεση, όπως φαίνεται ότι πιστεύουν οι περισσότερες επιχειρήσεις. Από την εμπειρία μας έχουμε διαπιστώσει ότι πολλά από τα ιθύνοντα στελέχη τείνουν να μην επενδύουν τον κατάλληλο χρόνο στο σχεδιασμό και την υλοποίηση μίας συγκεκριμένης στρατηγικής, αλλά και να επιμένουν…

Read More →

Social listening: Μάθετε τι λέει το κοινό για το brand σας

Social listening: Μάθετε τι λέει το κοινό για το brand σας

Το social listening ή αλλιώς γνωστό και ως social monitoring είναι ένα σύνολο ενεργειών, το οποίο μέσα από τη χρήση ειδικών software εργαλείων παρακολουθεί όλες τις αναφορές που δημοσιεύονται στο internet και τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media) για μια εταιρία, ένα brand ή κάποιο προϊόν. Τα δεδομένα αυτά μπορεί να είναι κάποιο συναίσθημα, χρήσιμα…

Read More →

Social Media Marketing: Απαντήστε σε αυτά τα ερωτήματα πριν ξεκινήσετε

Social Media Marketing: Απαντήστε σε αυτά τα ερωτήματα πριν ξεκινήσετε

Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτυώσης (social media) σήμερα έχουν αναμφισβήτητα γίνει ένα σημαντικό μέρος της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων, με τις επιχειρήσεις ως επακόλουθο να επαναπροσδιορίζουν τις επενδύσεις τους σε μάρκετινγκ και διαφήμιση. Οι περισσότερες εταιρίες φαίνεται πως έχουν συνειδητοποιήσει ότι το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού έχει μεταφερθεί στο διαδίκτυο και έτσι αναζητούν νέους τρόπους για να…

Read More →

Μπορεί το content marketing να αυξήσει τις πωλήσεις;

Είναι ένα από τα συχνότερα ερωτήματα που μας θέτουν οι εταιρείες, οι οποίες θέλουν να ενισχύσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Εμείς για να τις απαντήσουμε, διασφαλίζουμε το ότι έχουν κατανοήσει πλήρως τον όρο «content marketing». Πρόκειται για μια στρατηγική προσέγγιση marketing που εστιάζει στη δημιουργία και διανομή ενδιαφέροντος περιεχομένου, με στόχο την προσέλκυση ή…

Read More →

Η Kaloe αναθέτει στην Ristart την ανάπτυξη της στο διαδίκτυο

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε τη νέα μας συνεργασία με το brand Kaloe. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παραγωγής και εμπορίας Αλόης στην Ελλάδα που βρίσκεται σε αναπτυξιακή πορεία. Η συνεργασία της Ristart με την Kaloe ξεκινά με τον επανασχεδιασμό της εταιρικής ιστοσελίδας που θα αποκτήσει μια φρέσκια, μοντέρνα και up-to-date…

Read More →

Content marketing ή advertising; Ένα ερώτημα που ψάχνει απάντηση!

Από τη στιγμή που το διαδίκτυο έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, οι εταιρίες έχουν επαναπροσδιορίσει τις επενδύσεις τους σε μάρκετινγκ και διαφήμιση. Δεν είναι τυχαίο που σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που ανακοίνωσε το IAB Europe, η online διαφήμιση αυξήθηκε κατά 13,1% το 2015, φτάνοντας την αξία της στα 36,2 δισεκατομμύρια ευρώ και…

Read More →

Οι πελάτες προτιμούν εταιρίες που αλληλεπιδρούν στα social media

Τα social media έχουν διαφοροποιήσει πλήρως τον τρόπο επικοινωνίας και τα σημεία επαφής και αλληλεπίδρασης με νυν και δυνητικούς πελάτες. Έκαναν την επικοινωνία πιο γρήγορη και άμεση ρίχνοντας την απόσταση μεταξύ του πελάτη και της εταιρίας. Ωστόσο για πολλές εταιρίες τα social media είναι η νέα τηλεόραση, ένα ακόμα κανάλι διανομής περιεχομένου όπου μπορούν να…

Read More →

Purpose-driven marketing: Το μυστικό συστατικό για την ανάπτυξη του brand

Σε μια customer-oriented οικονομία, οι άνθρωποι εμπιστεύονται και επενδύουν σε εταιρίες που συμβάλλουν στην βελτίωση της κοινωνίας. Όποιος εργάζεται στον τομέα του branding, marketing και advertising γνωρίζει ότι ο άνθρωπος είναι ένα πολύπλοκο πλάσμα και οι αγοραστικές του συνήθειες είναι πολύ δύσκολο να προβλεφθούν. Κάθε χρόνο εταιρίες, brands και οργανισμοί επενδύουν χιλιάδες ευρώ για να…

Read More →

Τί περιεχόμενο θα πρέπει να μοιράζονται τα brands στα social media;

Μονάχα όταν οι εταιρίες κατανοήσουν το γιατί οι καταναλωτές μοιράζονται “περιεχόμενο”, τότε το “buzz”, η αγαπημένη λέξη των ανθρώπων του marketing θα αποδώσει τα προσδοκώμενα. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα μιας παγκόσμιας έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρία UM σε 65 χώρες, αποκαλύπτοντας τον τύπο περιεχομένου που προτιμούν οι καταναλωτές στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media), τι κάνουν…

Read More →

Back to Top