Social Media Marketing: Απαντήστε σε αυτά τα ερωτήματα πριν ξεκινήσετε

Social Media Marketing: Απαντήστε σε αυτά τα ερωτήματα πριν ξεκινήσετε

Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτυώσης (social media) σήμερα έχουν αναμφισβήτητα γίνει ένα σημαντικό μέρος της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων, με τις επιχειρήσεις ως επακόλουθο να επαναπροσδιορίζουν τις επενδύσεις τους σε μάρκετινγκ και διαφήμιση. Οι περισσότερες εταιρίες φαίνεται πως έχουν συνειδητοποιήσει ότι το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού έχει μεταφερθεί στο διαδίκτυο και έτσι αναζητούν νέους τρόπους για να…

Read More →

Μπορεί το content marketing να αυξήσει τις πωλήσεις;

Είναι ένα από τα συχνότερα ερωτήματα που μας θέτουν οι εταιρείες, οι οποίες θέλουν να ενισχύσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Εμείς για να τις απαντήσουμε, διασφαλίζουμε το ότι έχουν κατανοήσει πλήρως τον όρο «content marketing». Πρόκειται για μια στρατηγική προσέγγιση marketing που εστιάζει στη δημιουργία και διανομή ενδιαφέροντος περιεχομένου, με στόχο την προσέλκυση ή…

Read More →

Η Kaloe αναθέτει στην Ristart την ανάπτυξη της στο διαδίκτυο

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε τη νέα μας συνεργασία με το brand Kaloe. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παραγωγής και εμπορίας Αλόης στην Ελλάδα που βρίσκεται σε αναπτυξιακή πορεία. Η συνεργασία της Ristart με την Kaloe ξεκινά με τον επανασχεδιασμό της εταιρικής ιστοσελίδας που θα αποκτήσει μια φρέσκια, μοντέρνα και up-to-date…

Read More →

Content marketing ή advertising; Ένα ερώτημα που ψάχνει απάντηση!

Από τη στιγμή που το διαδίκτυο έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, οι εταιρίες έχουν επαναπροσδιορίσει τις επενδύσεις τους σε μάρκετινγκ και διαφήμιση. Δεν είναι τυχαίο που σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που ανακοίνωσε το IAB Europe, η online διαφήμιση αυξήθηκε κατά 13,1% το 2015, φτάνοντας την αξία της στα 36,2 δισεκατομμύρια ευρώ και…

Read More →

Οι πελάτες προτιμούν εταιρίες που αλληλεπιδρούν στα social media

Τα social media έχουν διαφοροποιήσει πλήρως τον τρόπο επικοινωνίας και τα σημεία επαφής και αλληλεπίδρασης με νυν και δυνητικούς πελάτες. Έκαναν την επικοινωνία πιο γρήγορη και άμεση ρίχνοντας την απόσταση μεταξύ του πελάτη και της εταιρίας. Ωστόσο για πολλές εταιρίες τα social media είναι η νέα τηλεόραση, ένα ακόμα κανάλι διανομής περιεχομένου όπου μπορούν να…

Read More →

Purpose-driven marketing: Το μυστικό συστατικό για την ανάπτυξη του brand

Σε μια customer-oriented οικονομία, οι άνθρωποι εμπιστεύονται και επενδύουν σε εταιρίες που συμβάλλουν στην βελτίωση της κοινωνίας. Όποιος εργάζεται στον τομέα του branding, marketing και advertising γνωρίζει ότι ο άνθρωπος είναι ένα πολύπλοκο πλάσμα και οι αγοραστικές του συνήθειες είναι πολύ δύσκολο να προβλεφθούν. Κάθε χρόνο εταιρίες, brands και οργανισμοί επενδύουν χιλιάδες ευρώ για να…

Read More →

Τί περιεχόμενο θα πρέπει να μοιράζονται τα brands στα social media;

Μονάχα όταν οι εταιρίες κατανοήσουν το γιατί οι καταναλωτές μοιράζονται “περιεχόμενο”, τότε το “buzz”, η αγαπημένη λέξη των ανθρώπων του marketing θα αποδώσει τα προσδοκώμενα. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα μιας παγκόσμιας έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρία UM σε 65 χώρες, αποκαλύπτοντας τον τύπο περιεχομένου που προτιμούν οι καταναλωτές στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media), τι κάνουν…

Read More →

Επέκταση συνεργασίας Ristart και Leo Pharma

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και σας ανακοινώνουμε ότι συνεχίζεται η εξαιρετική συνεργασία μας με την φαρμακευτική εταιρία Leo Pharma. Γνωρίζοντας ότι το περιβάλλον στην υγεία αλλάζει και ότι το ψηφιακό περιβάλλον παίζει καθοριστικό ρόλο στην συμπεριφορά των εταίρων της υγείας, η Leo ανέθεσε στην Ristart το digital mapping συγκεκριμένης θεραπευτικής κατηγορίας καθώς και την σχεδίαση του patient journey. Είναι…

Read More →

Η διαφήμιση αλλάζει μορφή - Το χρήσιμο περιεχόμενο κερδίζει το κοινό

Η διαφήμιση αλλάζει μορφή – Το χρήσιμο περιεχόμενο κερδίζει το κοινό

Από την πρώτη στιγμή που οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media) άρχισαν να αποκτούν δημοτικότητα και απήχηση στο κοινό, πολλές επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους – από το πιο μικρό κατάστημα έως και τη μεγαλύτερη πολυεθνική εταιρία – είδανε την ευκαιρία και εισήλθαν στο κοινωνικό διαδίκτυο. Ο όρος «Digital Marketing» άρχισε έκτοτε να ακούγεται συχνότερα στον χώρο των επιχειρήσεων,…

Read More →

Το Instagram αλλάζει και γίνεται web-friendly

Οι αλλαγές στο Instagram είναι τόσο ραγδαίες που θα έλεγα ότι σχεδόν κάθε βδομάδα εμφανίζεται και μια νέα λειτουργία στις επιτραπέζιες οθόνες. Η άλλοτε mobile και μόνο πλατφόρμα, αρχίζει να κάνει βήματα προς το web και την desktop λειτουργία δίνοντας τη δυνατότητα σε ιδιώτες, εταιρίες αλλά και agencies όπως εμείς καλή ώρα, να διαχειρίζονται πολύ…

Read More →

Back to Top