Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενο για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας

Ζούμε στην εποχή όπου το παραδοσιακό one-way μάρκετινγκ και η εκτόξευση διαφημιστικών μηνυμάτων έχει πολύ μικρή απήχηση στον καταναλωτικό κοινό. Τα προηγούμενα χρόνια μια διαφημιστική καταχώρηση, ένα ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σποτ, ήταν αρκετά για να δημιουργήσουν τάση στην αγορά. Σήμερα όμως όχι. Η αγορά πλέον “σιχαίνεται” τον μονόλογο και τις εγωκεντρικές και εγωπαθείς εταιρίες που…

Read More →

Ο ρόλος των social media στο customer experience

Τα τελευταία χρόνια η εξυπηρέτηση πελατών είναι κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που ήταν στο παρελθόν. Όσο τα social media καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μέρος της καθημερινότητά μας, τόσο αλλάζουμε τον τρόπο που δρούμε, επικοινωνούμε και συμπεριφερόμαστε ως εταιρίες. Οι άνθρωποι – πελάτες από θηράματα έγιναν κυνηγοί, αναζητούν καλύτερες και εξατομικευμένες εμπειρίες, σωστή και άμεση εξυπηρέτηση. Ο…

Read More →

Τι πρέπει να προσέξουν οι εταιρίες στη σχεδίαση του content marketing

Αν κάτι μπορεί να καθορίσει το προφίλ μιας εταιρίας και να την διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό, αυτό είναι το περιεχόμενο. Ένα άρθρο στο blog, μια φωτογραφία, ένα video, ακόμα και ένα ενδιαφέρον infographic, αφηγούνται με δημιουργικό τρόπο την ιστορία της εταιρίας. Η φράση “every company is a media company” ακούγεται όλο και πιο συχνά από…

Read More →

Μάρκετινγκ για το 2016

Όλοι γνωρίζουμε πια ότι ο κόσμος αλλάζει, η αγορά αλλάζει και μαζί τους αλλάζει και το μάρκετινγκ. Το παραδοσιακό μοντέλο μάρκετινγκ που ήθελε το ταξίδι των πελατών να είναι σε μια ευθεία γραμμή, δεν έχει καμία εφαρμογή στο σημερινό περιβάλλον της αγοράς. Σήμερα το ταξίδι των πελατών (customer journey) από την επιθυμία να αγοράζουν κάτι…

Read More →

Πώς απαντούν οι εταιρίες στις σημερινές απαιτήσεις των πελατών;

Ως marketers η δουλειά μας είναι να πάρουμε κάτι και να το τοποθετήσουμε στο μυαλό των ανθρώπων. Μπορεί οι Jack Trout και Al Ries να έγραψαν το βιβλίο Positioning πριν πολλά χρονιά, ωστόσο η τοποθέτηση είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της εποχής για τους ειδικούς του μάρκετινγκ. Αυτό το κάτι μπορεί να είναι προϊόν, υπηρεσία, εταιρία,…

Read More →

Δημιουργώντας αξία μέσω του Content Marketing

Τα τελευταία χρόνια η έλευση των online κοινωνικών δικτύων και η εκρηκτική δημοτικότητα που απέκτησαν, έφεραν αλλαγές στον τρόπο εφαρμογής του marketing. Όχι όμως τόσο σε επίπεδο διαδικασιών, όσο στο ότι οι marketers απέκτησαν ένα νέο κανάλι επικοινωνίας με το κοινό αλλά και προώθησης γραπτού ή οπτικοακουστικού περιεχομένου. Οι ενέργειες αυτές εμπερικλείονται σε έναν όρο…

Read More →

Πως να σχεδιάσεις το πλάνο μάρκετινγκ για τη νέα χρονιά!

Η αρχή του έτους είναι η κατάλληλη περίοδος για να σχεδιάσουμε την πορεία που θα ακολουθήσουμε τους επόμενους μήνες. Να αξιολογήσουμε ποιες ενέργειες έφεραν αποτελέσματα το προηγούμενο έτος και ποιες πρέπει να διαφοροποιήσουμε για να αυξήσουμε την απόδοση της στρατηγικής μας. Όπως φαίνεται το μάρκετινγκ αρχίζει να γίνεται πιο localized και personalized που σημαίνει ότι προσαρμόζεται στη νέα κανονικότητα…

Read More →

Οι digital καμπάνιες της Janssen στην Ristart

Στην Ristart ανέθεσε τις 2 επόμενες digital awareness καμπάνιες της η Janssen του ομίλου Johnson & Johnson, έπειτα από τη διαδικασία κλειστού spec. Τα project αφορούν το σχεδιασμό και την υλοποίηση digital strategy & creative και digital media planning. Η μια καμπάνια αφορά την γνωστοποίηση και αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας Janssen Pro. Πρόκειται για ένα B2B…

Read More →

Η σωστή στρατηγική για ένα επιτυχημένο εταιρικό blog

Οι επιχειρήσεις φαίνεται πως δυσκολεύονται να κατανοήσουν ότι για να επιβιώσουν στην εποχή του διαδικτύου θα πρέπει να αναθεωρήσουν τον τρόπο επικοινωνίας και επαφής με το κοινό. Οι ισορροπίες στην αγορά έχουν διαφοροποιηθεί, στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία έχουν έρθει τα πάνω κάτω, η δύναμη έχει μεταφερθεί στα χέρια των πελατών και το μόνο σίγουρο είναι…

Read More →

Ένα δωρεάν εργαλείο για marketers από την Google

Πρόσφατα η Google παρουσίασε το Consumer Barometer 2015, ένα περιεκτικό δωρεάν εργαλείο για όσους σχεδιάζουν διαφημιστικά πλάνα και επιθυμούν να καταλάβουν και να συγκρίνουν το πως οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ανά τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα. Πέντε χρόνια μετά την αρχική του λειτουργία, το Consumer Barometer 2015 αποτελεί ένα από τα καλύτερα του…

Read More →

Back to Top