Τί περιεχόμενο θα πρέπει να μοιράζονται τα brands στα social media;

Μονάχα όταν οι εταιρίες κατανοήσουν το γιατί οι καταναλωτές μοιράζονται “περιεχόμενο”, τότε το “buzz”, η αγαπημένη λέξη των ανθρώπων του marketing θα αποδώσει τα προσδοκώμενα. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα μιας παγκόσμιας έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρία UM σε 65 χώρες, αποκαλύπτοντας τον τύπο περιεχομένου που προτιμούν οι καταναλωτές στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media), τι κάνουν…

Read More →

Επέκταση συνεργασίας Ristart και Leo Pharma

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και σας ανακοινώνουμε ότι συνεχίζεται η εξαιρετική συνεργασία μας με την φαρμακευτική εταιρία Leo Pharma. Γνωρίζοντας ότι το περιβάλλον στην υγεία αλλάζει και ότι το ψηφιακό περιβάλλον παίζει καθοριστικό ρόλο στην συμπεριφορά των εταίρων της υγείας, η Leo ανέθεσε στην Ristart το digital mapping συγκεκριμένης θεραπευτικής κατηγορίας καθώς και την σχεδίαση του patient journey. Είναι…

Read More →

Η διαφήμιση αλλάζει μορφή - Το χρήσιμο περιεχόμενο κερδίζει το κοινό

Η διαφήμιση αλλάζει μορφή – Το χρήσιμο περιεχόμενο κερδίζει το κοινό

Από την πρώτη στιγμή που οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media) άρχισαν να αποκτούν δημοτικότητα και απήχηση στο κοινό, πολλές επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους – από το πιο μικρό κατάστημα έως και τη μεγαλύτερη πολυεθνική εταιρία – είδανε την ευκαιρία και εισήλθαν στο κοινωνικό διαδίκτυο. Ο όρος «Digital Marketing» άρχισε έκτοτε να ακούγεται συχνότερα στον χώρο των επιχειρήσεων,…

Read More →

Το Instagram αλλάζει και γίνεται web-friendly

Οι αλλαγές στο Instagram είναι τόσο ραγδαίες που θα έλεγα ότι σχεδόν κάθε βδομάδα εμφανίζεται και μια νέα λειτουργία στις επιτραπέζιες οθόνες. Η άλλοτε mobile και μόνο πλατφόρμα, αρχίζει να κάνει βήματα προς το web και την desktop λειτουργία δίνοντας τη δυνατότητα σε ιδιώτες, εταιρίες αλλά και agencies όπως εμείς καλή ώρα, να διαχειρίζονται πολύ…

Read More →

Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενο για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας

Ζούμε στην εποχή όπου το παραδοσιακό one-way μάρκετινγκ και η εκτόξευση διαφημιστικών μηνυμάτων έχει πολύ μικρή απήχηση στον καταναλωτικό κοινό. Τα προηγούμενα χρόνια μια διαφημιστική καταχώρηση, ένα ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σποτ, ήταν αρκετά για να δημιουργήσουν τάση στην αγορά. Σήμερα όμως όχι. Η αγορά πλέον “σιχαίνεται” τον μονόλογο και τις εγωκεντρικές και εγωπαθείς εταιρίες που…

Read More →

Ο ρόλος των social media στο customer experience

Τα τελευταία χρόνια η εξυπηρέτηση πελατών είναι κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που ήταν στο παρελθόν. Όσο τα social media καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μέρος της καθημερινότητά μας, τόσο αλλάζουμε τον τρόπο που δρούμε, επικοινωνούμε και συμπεριφερόμαστε ως εταιρίες. Οι άνθρωποι – πελάτες από θηράματα έγιναν κυνηγοί, αναζητούν καλύτερες και εξατομικευμένες εμπειρίες, σωστή και άμεση εξυπηρέτηση. Ο…

Read More →

Τι πρέπει να προσέξουν οι εταιρίες στη σχεδίαση του content marketing

Αν κάτι μπορεί να καθορίσει το προφίλ μιας εταιρίας και να την διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό, αυτό είναι το περιεχόμενο. Ένα άρθρο στο blog, μια φωτογραφία, ένα video, ακόμα και ένα ενδιαφέρον infographic, αφηγούνται με δημιουργικό τρόπο την ιστορία της εταιρίας. Η φράση “every company is a media company” ακούγεται όλο και πιο συχνά από…

Read More →

Μάρκετινγκ για το 2016

Όλοι γνωρίζουμε πια ότι ο κόσμος αλλάζει, η αγορά αλλάζει και μαζί τους αλλάζει και το μάρκετινγκ. Το παραδοσιακό μοντέλο μάρκετινγκ που ήθελε το ταξίδι των πελατών να είναι σε μια ευθεία γραμμή, δεν έχει καμία εφαρμογή στο σημερινό περιβάλλον της αγοράς. Σήμερα το ταξίδι των πελατών (customer journey) από την επιθυμία να αγοράζουν κάτι…

Read More →

Πώς απαντούν οι εταιρίες στις σημερινές απαιτήσεις των πελατών;

Ως marketers η δουλειά μας είναι να πάρουμε κάτι και να το τοποθετήσουμε στο μυαλό των ανθρώπων. Μπορεί οι Jack Trout και Al Ries να έγραψαν το βιβλίο Positioning πριν πολλά χρονιά, ωστόσο η τοποθέτηση είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της εποχής για τους ειδικούς του μάρκετινγκ. Αυτό το κάτι μπορεί να είναι προϊόν, υπηρεσία, εταιρία,…

Read More →

Δημιουργώντας αξία μέσω του Content Marketing

Τα τελευταία χρόνια η έλευση των online κοινωνικών δικτύων και η εκρηκτική δημοτικότητα που απέκτησαν, έφεραν αλλαγές στον τρόπο εφαρμογής του marketing. Όχι όμως τόσο σε επίπεδο διαδικασιών, όσο στο ότι οι marketers απέκτησαν ένα νέο κανάλι επικοινωνίας με το κοινό αλλά και προώθησης γραπτού ή οπτικοακουστικού περιεχομένου. Οι ενέργειες αυτές εμπερικλείονται σε έναν όρο…

Read More →

Back to Top