Content is still the KING! Οι τάσεις του 2017

Μια νέα χρονιά ξεκίνησε γεμάτη ευκαιρίες και δυνατότητες για εταιρίες και brands που έχουν επιλέξει να μεταφέρουν τις επενδύσεις για το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και τα social media. Η παραγωγή περιεχομένου παρουσιάζει αυξητικές τάσεις το τελευταίο εξάμηνο δημιουργώντας μια υπερπληθώρα μηνυμάτων που γεμίζουν το timeline των social media.

Από την άλλη πλευρά τα social media εξελίσσονται συνεχώς για να παρέχουν πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο στο κάθε χρήστη. Οι τελευταίες αλλαγές που έγιναν σε Facebook, Instagram και LinkedIn μείωσαν δραματικά την οργανική απήχηση των κοινοποιήσεων.

Σύμφωνα με την εταιρία SocialFlow που ανέλυσε 3000 Facebook σελίδες η πτώση της απήχησης που έχουν οι κοινοποιήσεις έφτασε ως το 42 τις εκατό. Ο λόγος που οδήγησε σε αυτή την πτώση είναι η αύξηση της παραγωγής περιεχομένου. Τι σημαίνει αυτό; Περισσότερες εταιρίες, περισσότερο περιεχόμενο, μεγαλύτερος ανταγωνισμός περιορισμός της εμφάνισης του περιεχομένου στους χρήστες.

Το ερώτημα είναι τι μπορείτε να κάνετε τώρα για να αυξήσετε τόσο την απήχηση των κοινοποιήσεων σας όσο και να αναθερμάνετε τις σχέσεις με το κοινό σας.

Η ποιότητα και η σχετικότητα με το κοινό και την πλατφόρμα του περιεχομένου που κοινοποιείτε στα social media είναι σημαντικό όσο ποτέ άλλοτε. Το “δηλώνω παρόν” στα social media και “παράγω περιεχόμενο” δεν είναι πια αρκετό διότι το branded περιεχόμενο θα πρέπει να κεντρίζει το ενδιαφέρον και να κερδίζει την προσοχή του κοινού. Σκεφτείτε ότι θα πρέπει να γίνεται η στάση στο «σκρολάρισμα» του newsfeed.

Το 2017 είναι η χρονιά του mobile video και live περιεχομένου που θα δίνει τη δυνατότητα στον θεατή να γίνει μέρος της εμπειρίας του brand και να αλληλεπιδράσει. Η κατανάλωση video περιεχομένου παρουσιάζει αυξητικές τάσεις και όπως φαίνεται θα μεγαλώνει συνεχώς. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ήδη η Facebook και η Google έχουν επενδύσει μεγάλα ποσά σε τομείς όπως virtual reality και augmented reality.

Grab their attention! Και πως θα τα καταφέρετε;

Σύντομα videos
Θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση στην δημιουργία σύντομων video content για κινητές συσκευές εφόσον διαπιστώνεται ότι το κοινό διψά και καταναλώνει για μικρά videos. Μετατρέψτε την εταιρία ή το brand σας σε έναν celebrity του διαδικτύου που προβάλλει κομμάτια της ζωής του στους fans του.

360 video διαφημίσεις
Το κοινό αδημονεί για πρωτότυπο περιεχόμενο και videos που δεν έχει ξανά δει. Τώρα σας δίνετε η δυνατότητα να παρέχετε μια μοναδική εμπειρία 360 μοιρών στο κοινό σας με την παραγωγή 360 μοιρών video διαφημίσεις.

Live Streaming
Το μάρκετινγκ είναι live. Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του live streaming από το κανάλι σας στο Facebook και πολύ σύντομα έρχεται και στο Instagram. Οι ακόλουθοί σας θέλουν να μαθαίνουν τώρα αυτό που γίνεται τώρα, σε πραγματικό χρόνο. Δημιουργείστε live shows και καμπάνιες που θα στοχεύουν τις κινητές συσκευές.

Influence marketing
Ψηφιακές περσόνες που συγκεντρώνουν χιλιάδες fans και επηρεάζουν με τις απόψεις και τις προτιμήσεις τους. Βρείτε και επιλέξτε με προσοχή τους ambassadors της επωνυμίας σας και αφήστε να μιλήσουν για εσάς στο κοινό τους.

Email marketing
Και ενώ όλοι λέγαμε και ακόμα περισσότεροι πιστεύανε ότι το email marketing έχει πεθάνει ήρθε η αναγέννηση του και όλα άλλαξαν. Σε ένα από τα τελευταία συνέδρια digital marketing του Λονδίνου αναφέρθηκε ότι αντί τα brands να επενδύουν χιλιάδες ευρώ στα social media, οφείλουν να δημιουργήσουν τη δική του βάση με εγγεγραμμένους. Τη νέα χρονιά να προσθέσετε στην στρατηγική σας το email marketing.

Ότι και να επιλέξετε να κάνετε να θυμάστε πάντα ότι έχετε ένα brand και θέλετε να το τοποθετήσετε στο μυαλό των ανθρώπων. Μην το ξεχνάτε ποτέ! Θα ακούτε πολλά για τεχνολογίες, εργαλεία, πλατφόρμες, στρατηγικές αλλά η ουσία είναι μια. Να κάνετε το κοινό σας να ξεχωρίσει το brand σας, να το εμπιστευτεί και αν είναι δυνατόν να το αγαπήσει. Πάντα ήταν και είναι πρώτος στόχος το κοινό σας!

Posted on Ιανουάριος 19, 2017 in Content, Marketing, Social Media

Share the Story

About the Author

Ο Ιωάννης Οφάκογλου είναι ιδρυτής της Ristart και σχεδιάζει στρατηγικές ανάπτυξης για μικρές και μεγάλες εταιρίες. Συμμετέχει σε συνέδρια και ημερίδες ως ομιλητής ενώ παράλληλα είναι εισηγητής στην ΕΕΔΕ σε θέματα μάρκετινγκ.

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.

Back to Top