Το Instagram θα κυριαρχήσει το 2017

Ξεκίνησε ως μια εφαρμογή φωτογραφιών στην οποία οι χρήστες μπορούσαν να προσθέσουν διάφορα φίλτρα και να δώσουν ένα ιδιαίτερο στιλ στις φωτογραφίες τους. Σήμερα το Instagram είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο μετά το Facebook και όπως όλα δείχνουν το 2017 θα είναι η χρονιά που θα κυριαρχήσει.

Αποτελεί ένα από τα βασικότερα πεδία οπτικής επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης των brands καθώς συνεχώς αναβαθμίζεται και προσφέρει στους marketers καινούρια και ιδιαίτερα χρήσιμα χαρακτηριστικά και εργαλεία.   

Αν έχετε Instagram account ή θέλετε να δημιουργήσετε τότε σίγουρα πρέπει να διαβάσετε τις τάσεις για το 2017.

Instagram Daily Stories

Τι είναι τα Instagram Stories και πώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε; Είναι η νέα λειτουργία του Instagram που μας επιτρέπει να μοιραζόμαστε από το κινητό μας όλες τις στιγμές της ημέρας και όχι μόνο αυτές που θέλουμε να εμφανίζονται στο προφίλ μας. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι φωτογραφίες και videos που εμφανίζονται με μορφή slideshow. Η κάθε ιστορία που κοινοποιούμε έχει διάρκεια 24 ώρες. Υπάρχει απύθμενη όρεξη, το κοινό “πεινάει” για περιεχόμενο και θέλει να ξέρει τι κάνει το brand ανά πάσα στιγμή. Ότι και να έχετε στο μυαλό σας για την στρατηγική του 2017 θα πρέπει να προσθέσετε τα Stories.

Video Video Video

Τα τελευταία χρόνια ακούγεται όλο και πιο συχνά η αξία του video. Την επόμενη χρονιά το video θα γίνει από “nice to have” σε “must have”. Το ίδιο το Instagram αναφέρει ότι τα videos θα αποτελούν το 75% του περιεχομένου που δημοσιεύεται, γι’ αυτό και τα brands θα πρέπει να σχεδιάσουν άμεσα τις κινήσεις τους και με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουν το video content.

Το κινητό είναι τα πάντα

Η στρατηγική για την επικοινωνία μέσω κινητών συσκευών είναι σημαντική όσο ποτέ άλλοτε. Η χρήση των mobile συσκευών όπως smartphones και tablets αυξάνεται συνεχώς γι’ αυτό και θα πρέπει να παράγετε περιεχόμενο που είναι αποκλειστικά γι’ αυτές τις συσκευές. Να έχετε στο μυαλό σας ότι αυτό δεν αφορά μόνο το περιεχόμενό σας αλλά και το website σας που θα πρέπει να είναι responsive.

Μετρήσεις και στατιστικά στοιχεία

Εφόσον έχετε μετατρέψει τον λογαριασμό σας στο Instagram σε επαγγελματικό, τότε έχετε τη δυνατότητα να δείτε όλα τα στατιστικά στοιχεία όπως πόσες εμφανίσεις και τί απήχηση είχαν οι δημοσιεύσεις σας, πόσες προβολές είχε το προφίλ σας και πολύτιμες πληροφορίες για το κοινό σας. Μπορείτε να γνωρίζετε το σύνολο των fans σας, φύλο, ηλικιακή ομάδα, τοποθεσίες και ποιες ώρες και ημέρες οι fans σας είναι πιο δραστήριοι.

Είστε έτοιμοι για το 2017; Εμείς τους τελευταίους μήνες παράγουμε περιεχόμενο για τα brands που διαχειριζόμαστε στο Instagram και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Θέλετε να πάρετε μια γεύση; Ελάτε να μιλήσουμε!

Posted on Δεκέμβριος 28, 2016 in Content, Social Media

Share the Story

About the Author

Η ομάδα της Ristart αρθρογραφεί και σας παρουσιάζει ενδιαφέροντα άρθρα για το marketing, το branding και τα social media.

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.

Back to Top