MONITORING | ABBVIE

Description

Η Αμερικάνικη φαρμακευτική εταιρία AbbVie που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, μας ζήτησε να αναλάβουμε την ετήσια παρακολούθηση όλων των δεδομένων που κοινοποιούνται στο ψηφιακό περιβάλλον από media, bloggers γιατρούς και ασθενείς τόσο για το communication τμήμα όσο και για τα υπόλοιπα brands.

Αρχικά συγκεντρώσαμε τα κυριότερα keywords που αφορούν την εταιρία όπως ονόματα φαρμάκων και εταιριών, δραστικές ουσίες, ανταγωνιστικά σκευάσματα και ξεκινήσαμε τη διαδικασία του social listening παρέχοντας μηνιαίες αναφορές για το share of voice της εταιρίας, τα συναισθήματα των κοινοποιήσεων, τις πλατφόρμες όπου γίνονται οι συζητήσεις καθώς και τα σημαντικότερα keywords που σχετίζονται με κάθε brand.

Client: AbbVie

Tags: Social Listening

Back to Top