BRAND STRATEGY | IATROPOLIS

Το Ιατρόπολις είναι ένα νέο ιατρικό κέντρο που δημιουργήθηκε στην Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης για να καλύψει τις ανάγκες των ασθενών που αναζητούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Μας ζητήθηκε να σχεδιάζουμε το brand strategy για την ανάπτυξη της επωνυμίας με απώτερο σκοπό την διαφοροποίηση από τα υπόλοιπα ιδιωτικά κέντρα. Ξεκινήσαμε με το εσωτερικό audit που περιελάμβανε συνεντεύξεις με την ηγετική ομάδα του κέντρου, αναλύσαμε την αγορά και στη συνέχεια παρουσιάσαμε την στρατηγική ανάπτυξης.

Client: Iatropolis Thessaloniki

Tags: Brand Strategy

Back to Top