DIGITAL CAMPAIGN | PSORIASIS 360

Συνεχίζοντας την συνεργασία μας με την φαρμακευτική εταιρία Janssen του ομίλου Johnson & Johnson, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε την ψηφιακή καμπάνια για την γνωστοποίηση και προώθηση της ιστοσελίδας www.psoriasis360.gr 

Το πλάνο μας περιελάμβανε Facebook Ads, Google search & Display Network, Content Management και user generated content σε συνεργασία με γνωστούς γιατρούς και ασθενείς bloggers. Στόχος μας ήταν να ευαισθητοποιήσουμε τους ασθενείς να αποδεχθούν τη νόσο (καθώς ουσιαστικά είναι εφ’όρου ζωής), να διώξουμε το στίγμα της μεταδοτικότητας, και να τους παρακινήσουμε να ανακαλύψουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να βελτιώσουν τη ζωή τους μέσω του psoriasis360.gr.

 Η ψωρίαση είναι μια ιδιαίτερη ασθένεια, που μπορεί να αποτυπωθεί οπτικά, καθώς δημιουργεί χαρακτηριστικά σημάδια στο δέρμα. Για τον λόγο αυτό η καμπάνια χτίστηκε πάνω στο βασικό concept “Αγκάλιασε την ασθένειά σου. Δεν είναι μεταδοτική!”. Η απεικόνισή της ασθένειας στα δημιουργικά έγινε με ιδιαίτερο χειρισμό και ευαισθητοποίηση για να μη λειτουργήσει αποτρεπτικά ή αποκρουστικά στην προβολή της. Στην πρόταση πρωταγωνιστεί το ανθρώπινο στοιχείο και αποτυπώνουμε την ψωρίαση με αφαιρετικό, minimal τρόπο, χρησιμοποιώντας γραφιστικά σχήματα που παραπέμπουν νοητά στη νόσο, χωρίς ρεαλιστική απεικόνιση.  Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, “Αγκάλιασε την ασθένειά σου. Δεν είναι μεταδοτική!”, είναι συναισθηματικό και προβάλει μια γυναίκα και έναν άντρα που δεν φοβούνται να δείξουν το σώμα τους.

Client: Janssen

Tags: campaign, Social Media

Back to Top