Η φετινή μας 360 καμπάνια για την Black Friday στο Flamingo Retail Park σχεδιάστηκε με στόχο να αναδείξει την ένταση, την αδρεναλίνη και τη στρατηγική που απαιτεί αυτή η ξεχωριστή εμπορική περίοδος, μέσα από ένα μοναδικό concept γεμάτο χιούμορ και ενέργεια.
Δημιουργήσαμε μια ιστορία με κεντρικό ήρωα τον «Γιάννη Ράμπο», έναν μπαμπά με ακραίο οργανωτικό πνεύμα, ο οποίος, οργανώνοντας την οικογένειά του σαν σε στρατιωτική αποστολή, ετοιμάζεται να κατακτήσει τις καλύτερες προσφορές της Black Friday.
Η στρατηγική μας ήταν να συνδυάσουμε το χιούμορ με την ένταση της περιόδου, μετατρέποντας τη Black Friday σε μια «αποστολή επιβίωσης» για την οικογένεια. Σκοπός μας ήταν να δημιουργήσουμε αναγνωρισιμότητα και να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον αναδεικνύοντας το Flamingo ως το ιδανικό μέρος για να βρουν οι καταναλωτές όλα όσα χρειάζονται, και μάλιστα με μεγάλες εκπτώσεις.