fbpx
Το ζητούμενο

Η Black Friday αποτελεί πλέον θεσμό για το Flamingo Retail Park, και κάθε χρόνο θέτουμε νέους στόχους για να δημιουργήσουμε μια εμπειρία που δεν θα ξεχάσει το κοινό μας. Φέτος, το έργο μας ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό, καθώς έπρεπε να αναμετρηθούμε με την επιτυχία της περσινής καμπάνιας, η οποία όχι μόνο ξεχώρισε για τη δημιουργικότητά της αλλά τιμήθηκε και με βραβείο «best in film/video online».

Αυτή τη χρονιά, επιδιώξαμε όχι μόνο να διατηρήσουμε τη δυναμική μας, αλλά να ενισχύσουμε τη σύνδεση του κοινού με το Flamingo Retail Park, μέσα από μια ολοκληρωμένη και βιωματική διαφημιστική εμπειρία. Αποφασίσαμε για ακόμα μία φορά, να μη βασιστούμε σε γνώριμες συνταγές, αλλά να καινοτομήσουμε ξανά, εστιάζοντας σε μια καμπάνια που θα προσφέρει μια δόση χιούμορ και ταύτισης στο κοινό μέσα από τη δημιουργία μιας πρωτότυπης και διασκεδαστικής προσέγγισης.

Η προσέγγισή μας

Η φετινή μας 360 καμπάνια για την Black Friday στο Flamingo Retail Park σχεδιάστηκε με στόχο να αναδείξει την ένταση, την αδρεναλίνη και τη στρατηγική που απαιτεί αυτή η ξεχωριστή εμπορική περίοδος, μέσα από ένα μοναδικό concept γεμάτο χιούμορ και ενέργεια.

Δημιουργήσαμε μια ιστορία με κεντρικό ήρωα τον «Γιάννη Ράμπο», έναν μπαμπά με ακραίο οργανωτικό πνεύμα, ο οποίος, οργανώνοντας την οικογένειά του σαν σε στρατιωτική αποστολή, ετοιμάζεται να κατακτήσει τις καλύτερες προσφορές της Black Friday.

 

Η στρατηγική μας ήταν να συνδυάσουμε το χιούμορ με την ένταση της περιόδου, μετατρέποντας τη Black Friday σε μια «αποστολή επιβίωσης» για την οικογένεια. Σκοπός μας ήταν να δημιουργήσουμε αναγνωρισιμότητα και να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον αναδεικνύοντας το Flamingo ως το ιδανικό μέρος για να βρουν οι καταναλωτές όλα όσα χρειάζονται, και μάλιστα με μεγάλες εκπτώσεις.

Η υλοποίηση

Η επικοινωνία της καμπάνιας έγινε σε on και offline μέσα και περιελάμβανε το main spot και bumper video, ραδιοφωνικές αναφορές, social media banners, Google Display banners, posters σε κεντρικά σημεία της πόλης καθώς και προβολές εντός του εμπορικού κέντρου.