fbpx
SHARE
Από Chris Garoufalidis
Αρθρογραφία
31.05.2018

Χτίσε το brand σου μέσα από τα Instagram Stories

Τα Instagram stories αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια κάθε επιχείρησης η οποία θέλει να δηλώνει παρόν στα ψηφιακό μέσα και να αποκτήσει ή να ενισχύσει τα σημεία επαφής με το κοινό της. Πρόκειται για τη δημοφιλέστερη λειτουργία που έχει προστεθεί την τελευταία περίοδο στην πλατφόρμα, η οποία λόγω της δημοτικότητάς της προσφέρει σημαντικές δυνατότητες προβολής.

Τα νεότερα στοιχεία δείχνουν πως ήδη από τον Ιούλιο του 2017 αυξήθηκε κατά 10.000.000 ο αριθμός των επιχειρήσεων που το χρησιμοποιούν, ενώ την ίδια στιγμή πάνω από το 80% των χρηστών ακολουθεί τουλάχιστον ένα business account.

Ο ανταγωνισμός είναι έκδηλος. Ακολουθώντας όμως ορισμένα tips μπορείτε να κάνετε τα stories σας να ξεχωρίσουν.

Story Highlights

Ο παραδοσιακός τρόπος προβολής ενός brand στα social media συστήνεται να ξεκινάει από τα βασικά: με ένα σύντομο «about us». Με την καινούργια λειτουργία Story Highlights, σας δίνεται η δυνατότητα με ένα πιο διασκεδαστικό τρόπο να προβάλετε τα κύρια χαρακτηριστικά του brand σας, παραθέτοντας επιλεγμένα stories, ενώ ακόμη μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μικρό τρέιλερ αποτελούμενο από διάφορα αποσπάσματα αναφορικά με το brand, τη φιλοσοφία του καθώς και το τι μπορεί να προσφέρει.

Mini Videos

Τα μικρά και έξυπνα video κυριαρχούν στα social media τραβώντας την προσοχή ολοένα και περισσότερων χρηστών. Τα στοιχεία από δημοσκόπηση που πραγματοποίησε η Wyzowl για το 2018 αναφορικά με το video marketing δείχνουν πως:

  • Ο μέσος χρήστης ξοδεύει τουλάχιστον 90 λεπτά την ημέρα παρακολουθώντας βίντεο.
  • 81% από το κοινό που αγόρασε προϊόν ή υπηρεσία, παρακολούθησε σχετικό βίντεο.
  • 76% των χρηστών δήλωσαν πως θα μοιραζόντουσαν ένα business βίντεο με τους φίλους τους εάν τους φανεί διασκεδαστικό.

Στοιχεία που επιβεβαιώνουν για ακόμη μία φορά την χρηστικότητα του video στο marketing. Επειδή όμως ο χρήστης μπορεί να βαρεθεί γρήγορα με ένα μεγάλο video, προτείνουμε τη χρήση μίας αλληλουχίας αποτελούμενη από μικρή διαρκείας videos για Instagram stories η οποία θα σχηματίζει ένα μεγαλύτερο τελικό πάνω στο ίδιο concept. Υπάρχουν επίσης και διαθέσιμα applications που μπορούν βοηθήσουν στην επεξεργασία και στο σωστό upload του βίντεο.

Polls

Η λειτουργία δημοσκόπησης (poll) είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο για να δημιουργήσετε και να αυξήσετε το engagement με το κοινό σας. Ένας υποψήφιος πελάτης είναι περισσότερο πιθανό να θυμάται το brand αλληλεπιδρώντας μαζί του μέσα από ένα poll σε σύγκριση με το να συναντήσει απλώς ένα διαφημιστικό σου μήνυμα. Tip: Ρωτήστε το κοινό σας τι περιεχόμενο θα ήθελε να δει να ανεβάσετε. Ένας σεφ για παράδειγμα με κύριο θέμα τις συνταγές μαγειρικής θα μπορούσε να ζητήσει εύκολα από το κοινό του τι θα του πρότεινε να μαγειρέψει, να δείξει μία συνταγή ή να λάβει reviews.

Story Takeover

Έχουμε ξαναναφερθεί στην χρησιμότητα των influencers ως εργαλείο προώθησης. Ένα καινούργιο trend που έχει ξεκινήσει είναι το Story Takeover. Σε αυτή την περίπτωση ο infuencer αναλαμβάνει την διαχείριση του Ιnstagram account παράγοντας δικό του περιεχόμενο για προκαθορισμένο χρονικό διάστημα και δημιουργώντας έτσι με ένα πιο «φιλικό» τρόπο προσέγγισης το κίνητρο αλληλεπίδρασης του κοινού με το brand.

Concluding

Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας. Δε χρειάζεται να είναι όλα professional made. Ο κόσμος ενδιαφέρεται να μάθει τι συμβαίνει τώρα. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι ένα ερασιτεχνικό Instagram story κερδίζει μεγαλύτερο retention σε σύγκριση με ένα διαφημιστικό (professional made) story. Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

SHARE