Οι προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε ήταν πολλές διότι υπάρχουν πολλοί περιορισμοί στα social media για θέματα υγείας, το κοινό που απευθύνεται το προϊόν είναι ιδιαίτερα διευρυμένο όπως και το γεγονός ότι θα έπρεπε να αύξησουμε τις πωλήσεις του προϊόντος χωρίς η εταιρία να διαθέτει δικό της e-shop.
Για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε πλήρως την επίδραση των ραγάδων και των αιμορροϊδων στο κοινό, κάναμε μία ψηφιακή έρευνα ώστε να συγκεντρώσουμε δεδομένα από την αγορά. Αναλύσαμε τα δεδομένα και είδαμε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα.
Έτσι σχεδιάσαμε 32 promotional banners για τα social media και το Google Display Network με διαφορετικά μηνύματα, σχεδιαστικά και χρώματα έτσι ώστε να απευθυνθούμε με εξατομικευμένα μηνύματα σε κάθε target audience και το κοινό να ταυτιστεί με το βασικό μήνυμα της καμπάνιας.
Η κάθε καμπάνια είχε δικό της σχόλιο όπου περιελάμβανε ένα catchy μήνυμα και 2 links. Το ένα link οδηγούσε το κοινό στο blog της εταιρίας όπου κοινοποιήσαμε ένα άρθρο με όλες τις πληροφορίες για τις αιμορροΐδες και το προϊόν ενώ το δεύτερο link οδηγούσε στο Skroutz για την άμεση πώληση του προϊόντος από συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά φαρμακεία.
Για να στοχεύσουμε και να επικοινωνήσουμε το προϊόν στο κοινό που αναζητά πληροφορίες στη Google σχετικά με τις αιμορροΐδες και τις ραγάδες του πρωκτού, σχεδιάσαμε GDN καμπάνιες με διαφορετικά μηνύματα και 2 promo videos για το Youtube. Αποφύγαμε την δημιουργια search ads διότι θα ανταγωνιζόμασταν συνεργαζόμενα φαρμακεία που ήδη τρέχουν διαφημίσεις κειμένου για την Anaroid-H.