fbpx
Το ζητούμενο

Το Flamingo Retail Park μας ανέθεσε να σχεδιάσουμε την καμπάνια Black Friday για την φετινή χρόνια. Η μεγαλύτερη πρόκληση για εμάς ήταν μεγάλη καθώς με την φετινή καμπάνια έπρεπε να ξεπεράσουμε την επιτυχία της περσινής που είχε σημειώσει εξαιρετικά νούμερα τόσο στο διαδίκτυο όσο και στην επισκεψιμότητα του κοινού εντός του εμπορικού.

Γνωρίζοντας ότι με το πέρασμα των χρόνων το κοινό αρχίζει να χάνει το ενδιαφέρον του για την ημέρα – εβδομάδα της Black Friday, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε κάτι τελειώς διαφορετικό και πρωτότυπο και όχι απλά μια δημιουργική διαφημιστική προσέγγιση. Στόχος μας από την πρώτη στιγμή ήταν να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του κοινού χωρίς να καταλάβει ότι αυτό που βλέπει είναι διαφήμιση για την Black Friday.

Η προσέγγισή μας

Τι είναι αυτό που μπορεί να κεντρίσει την προσοχή του κοινού και να κάνει τους κατοίκους μίας πόλης να ασχοληθούν με κάτι συγκεκριμένο; Ένα Σπάνιο Φαινόμενο! Κάτι αναπάντεχο που κανένας δεν περίμενε. Ένα μαύρο αντικείμενο που εμφανίστηκε εντελώς ξαφνικά στον ουρανό της πόλης και “προκάλεσε αναστάτωση” στους κατοίκους της.

Μα φυσικά αυτό το μαύρο αντικείμενο δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα σημάδι που τοποθετήσαμε εμείς σε φωτογραφίες από τον ουρανό της πόλης. Αρχικά για να ζεστάνουμε το κοινό δημιουργήσαμε αρκετές φωτογραφίες από διαφορετικά μέρη της πόλης όπου εμφανιζόταν το μαύρο αντικείμενο. Το φωτογραφικό υλικό δημοσιεύτηκε μέσω social media λογαριασμών ανθρώπων της πόλης που είχαν πολλούς followers χωρίς να αναφέρεται τίποτα περισσότερο. Λίγες μέρες μετά κοινοποίησαμε και από τους λογαριασμούς του εμπορικού το φωτογραφικό υλικό ενώ παράλληλα μοιράστηκαν χιλιάδες προωθητικά φυλλάδια που έμοιαζαν με το πρωτοσέλιδο της τοπικής εφημερίδας “Τα νέα της Ξάνθης” και παρουσίαζε το σπάνιο φαινόμενο.

Η είδηση δεν άφησε ανεπηρέαστα τα τοπικά ψηφιακά μέσα που ασχολήθηκαν και παρουσίασαν με εκτεταμένα άρθρα και πλούσιο φωτογραφικό υλικό το σπάνιο φαινόμενο. Οι κοινοποιήσεις στα social media άρχισαν να αυξάνονται ραγδαία ενώ τα σχόλια περιελάμβανουν χιουμορ, θρησκευτικές παραπομπές, απορίες ανθρώπων που έψαχναν να βρουν στον ουρανό το αντικείμενο και φυσικά κάποιοι που κατάλαβαν από πολύ νωρίς ότι πρόκειται για καμπάνια προώθησης.

To Video - Ρεπορταζ

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά δημοσιεύσαμε το κεντρικό video της καμπάνιας για την Black Friday που έμοιαζε με ρεπορτάζ του τοπικού καναλιού Ξάνθη ΤιΒι που δημιουργήσαμε για να φανεί ακόμα πιο πειστικό.

Στο video – ρεπορταζ η δημοσιογράφος Ξανθίππη Εκπτωσιάδου παρουσίασε το φαινόμενο, τις αντιδράσεις του κόσμου ενώ στο τέλος του ρεπορτάζ συνομίλησε με τον γνωστό επιστήμονα Κλέαρχο Φαντασιάδη που εξειδικεύεται στην ανάλυση σπάνιων φαινομένων. Ο “τρελοεπιστήμονάς” μας αρχικά καθησύχασε το κοινό της πόλης και στη συνέχεια τους ενημέρωσε ότι πλησιάζει η Black Friday με εκπτώσεις ως και 70%.

Τα αποτελέσματα

Η καμπάνια δημιούργησε πολύ μεγάλο buzz τόσο στα social media όσο και ανάμεσα στους κατοίκους της πόλης. Ως αποτέλεσμα καταφέραμε να ξεπεράσουμε τα περσινά νούμερα του online engagement και της επισκεψιμότητας του εμπορικού κέντρου κατά τη διάρκεια της Black Friday.