fbpx
Το ζητούμενο

Το εμπορικό κέντρο Flamingo ζήτησε από την ομάδα μας να σχεδιάσει και να υλοποιήσει μια ανοιξιάτικη καμπάνια που θα αυξήσει την επισκεψιμότητα και τις ανοιξιάτικες αγορές στο εμπορικό κέντρο.

Ο στόχος της καμπάνιας ήταν να δημιουργήσουμε μια ελκυστική και δυναμική καμπάνια που θα προσελκύσει το κοινό και θα ενισχύσει την παρουσία του Flamingo στην αγορά.

Η προσέγγισή μας

Για την καμπάνια “Flamingo Bloom”, επιλέξαμε να ενσωματώσουμε έντονα χρώματα, bold τυπογραφίες, λουλούδια, icons και πολλά motion design για να συνδυάσουμε την ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα με την καμπάνια. Τα έξυπνα copies προσέλκυαν την προσοχή του κοινού και τα παρακινούσαν να επισκεφθούν το Flamingo για τις ανοιξιάτικες αγορές τους.

Η καμπάνια περιλάμβανε ένα κεντρικό διαφημιστικό σποτ το οποίο προβάλαμε σε YouTube, Facebook και Instagram. Το σποτ αυτό περιείχε όλα τα στοιχεία της ανοιξιάτικης καμπάνιας μας, ενισχύοντας το μήνυμα μας με οπτική και ακουστική αρμονία. και banners ειδικά για τα social media channels Facebook και Instagram, με την ίδια ανοιξιάτικη αισθητική, για να ενισχύσουμε την παρουσία μας στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Παράλληλα με την κεντρική καμπάνια, τρέξαμε και έναν διαγωνισμό για να ενισχύσουμε τη συμμετοχή και την αλληλεπίδραση του κοινού. Όσοι έκαναν αγορές άνω των 20 ευρώ στο εμπορικό κέντρο Flamingo έμπαιναν στην κλήρωση, και τρεις τυχεροί κέρδισαν ένα iPhone και ένα Apple Watch.

Ο διαγωνισμός αυτός προώθησε την αλληλεπίδραση και ενίσχυσε την πρόθεση αγοράς, προσφέροντας παράλληλα στους πελάτες μια ευκαιρία να κερδίσουν υπέροχα δώρα. Αυτό το στοιχείο της καμπάνιας αύξησε την αφοσίωση των πελατών και ενίσχυσε την επιτυχία της ανοιξιάτικης καμπάνιας μας.