Κύρια ανάγκη της εταιρίας είναι ένα ξεκάθαρο και διαφοροποιημένο positioning του προϊόντος στα ράφια των φαρμακείων με τέτοιο τρόπο ώστε να κεντρίζει το μάτι και το ενδιαφέρον τόσο του καταναλωτή όσο και του ίδου του φαρμακοποιού. Γι’ αυτούς τους λόγους επιλέξαμε την έντονη χρωματική αντίθεση της συσκευασίας συνδυαστικά με την minimal τυπογραφία περιγραφής των χαρακτηριστικών του προϊόντος.
Παράλληλα με την συσκευασία, σχεδιάσαμε και τα έντυπα προώθησης του προϊόντος. Αρχικά συγκεντρώσαμε όλη την πληροφορία ώστε να κατανοήσουμε πλήρως τα οφέλη του προϊόντος και να παρουσίασουμε με εύκολο και κατανοητό τρόπο τα σημαντικότερα στοιχεία που το αναδεικνύουν ως μία νέα, διαφοροποιημένη επιλογή για τους γιατρούς, τους φαρμακοποιούς και τον τελικό καταναλωτή. Αναλύσαμε το προφίλ του target audience και καταλήξαμε στο κεντρικό μήνυμα “Embrace a Life in Motion” το οποίο επικοινωνεί την προστιθέμενη αξία του προϊόντος.
Στο εσωτερικό του εντύπου επιλέξαμε μία συγκεκριμένη δομή της πληροφορίας με θεματικές ενότητες, σχεδιαστικά και σχεδιαγράμματα που βοηθούν τον αναγνώστη να περιηγηθεί με άνεση χωρίς να γεμίζει με περιττές και ανούσιες πληροφορίες.